This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

1. Hvad skal promoveres
Det er vigtigt med en briefing mellem køkkenpersonalet og personalet med kundekontakt. Det hjælper dig med at forstå, hvad du kan tilbyde på din vagt. Se denne video for at få mere at vide om forskellige tips og tricks til at forbedre din service.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

2. Hvornår skal der promoveres
Du skal kunne fornemme stemningen ved bordet for at vide, hvornår du skal komme med din salgstale. I denne video diskuterer vi tegn, du skal være opmærksom på, for at kunne komme med de bedste anbefalinger på det rigtige tidspunkt.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

3. Sådan skal der promoveres
I denne video diskuterer vi de bedste måder at promovere bestemte produkter på, og på hvilket tidspunkt under et måltid. Lær hvordan du bedst kan læse stemningen ved et bord.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

4. Sådan får man gæster til at vende tilbage
Tilbagevendende gæster er meget værdifulde for en restaurant. Denne video fortæller om vigtigheden af at sætte pris på hver tilbagevendende gæst, og hvordan du kan forvandle nye gæster til stamgæster.
This video player may use cookies or other browser storage. If you agree to this please click the Accept button below.

5. Vigtige tilbud
For at kunne komme med anbefalinger til dine gæster er det vigtigt at vide, hvad dine tilbud er. Få mere at vide om, hvordan du bedst kan præsentere vigtige tilbud.